Gdzie mogę kupić starter MOBILNY telegrosik?

  1. Przez stronę internetową www.mobilny-telegrosik.pl w zakładce Kup starter.

    Wypełnij formularz, podaj swoje dane osobowe niezbędne do rejestracji karty, wybierz sposób płatności oraz dostawy. Po zakupie potwierdź swoje dane zgodnie z wybraną dostawą:
    a. kurierem – dane potwierdzisz przy odbiorze przesyłki 
    b. pocztą – odbierz przesyłkę i udaj się do dowolnego salonu Play w celu potwierdzenia danych (lista salonów Play).

  2. Zamówienie przez Biuro Obsługi Klienta - płatność z karty telegrosik:

    a. skontaktuj się z Biurem Obsługi Klienta karty telegrosik,
    b. podaj numer seryjny lub PIN Karty telegrosik, z której ma być pobrana opłata za starter,
    c. podaj adres do wysyłki startera wraz z numerem kontaktowym osoby, do której ma być wysłany starter,
    d. konsultant wykona połączenie do odbiorcy startera, w celu weryfikacji danych do wysyłki,
    e. starter MOBILNY telegrosik wysyłany jest listem poleconym,
    f. po otrzymaniu startera należy potwierdzić dane w dowolnym salonie Play (lista salonów Play).

  3. Zamówienie przez Biuro Obsługi Klienta - płatność z karty DoGadania:

    a. skontaktuj się z Biurem Obsługi Klienta karty DoGadania,
    b. podaj numer seryjny lub PIN karty DoGadania, z której ma być pobrana opłata za starter,
    c. podaj adres do wysyłki startera wraz z numerem kontaktowym osoby, do której ma być wysłany starter,
    d. konsultant wykona połączenie do odbiorcy startera, w celu weryfikacji danych do wysyłki,
    e. starter MOBILNY telegrosik wysyłany jest listem poleconym,
    f. po otrzymaniu startera należy potwierdzić dane w dowolnym salonie Play (lista salonów Play).

Jak przenieść numer w  MOBILNY telegrosik na inną osobę?

Zadzwoń do Biura Obsługi Klienta pod numer 799 555 223 lub *223, wypełnij formularz kontaktowy lub napisz na adres mobilny@telegrosik.pl. Podaj numer telefonu, który chcesz przenieść, dane aktualnego oraz nowego Użytkownika numeru oraz sposób dostawy dokumentów (kurier lub poczta). Na wskazane dane wyślemy 3 egzemplarze Umowy Cesji oraz 1 komplet załączników dla nowego Użytkownika.  

Można też pobrać i samodzielnie wydrukować niezbędne dokumenty ze strony Cesja.

Wypełnijcie, podpiszcie i odeślijcie 3 egzemplarze Umowy Cesji oraz załączniki dla nowego Użytkownika, które podpisuje tylko nowy Użytkownik, na adres: Galena Sp. z o.o. ul. Skierniewicka 34A/U01, 01-230 Warszawa.

Po otrzymaniu dokumentów, wyślemy do nowego Użytkownika Kartę SIM/USIM oraz w celu potwierdzenia Rejestracji Karty SIM/USIM Kartę Udostępniania Danych zgodnie z wyborem za pośrednictwem kuriera lub listem poleconym za pośrednictwem Poczty Polskiej.

Więcej o przeniesieniu numeru na inną osobę znajdziesz tutaj.

Jak przenieść numer do MOBILNY telegrosik od innego operatora:

Przejdź do zakładki Przenieś numer do MOBILNY telegrosik i wypełnij formularz. Potwierdź wszystkie dane z formularza otrzymanym kodem SMS.

Po weryfikacji zgłoszenia, wyślemy do Ciebie, zgodnie z Twoim wyborem kurierem lub pocztą wniosek o przeniesienie numeru oraz nową kartę SIM. Zweryfikuj, podpisz i odeślij dokumenty na adres: Galena Sp. z o.o. ul. Skierniewicka 34A/U01, 01-230 Warszawa lub zwróci nam je kurier.

Po otrzymaniu podpisanych dokumentów, przystąpimy do procedury przeniesienia numeru. Będziemy Cię na bieżąco informować o statusie zgłoszenia. Po otrzymaniu potwierdzenia przeniesienia numeru, włóż do swojego telefonu nową kartę SIM MOBILNY telegrosik. Od teraz możesz korzystać z naszych usług. 

Dlaczego trzeba zarejestrować kartę?

Konieczność rejestracji karty SIM wynika z ustawy z dnia 10 czerwca 2016 r. o działaniach antyterrorystycznych. Wstępna rejestracja karty MOBILNY telegrosik odbywa się poprzez wypełnienie formularza zamówienia dostępnego w zakładce Kup starter. Aby dokończyć rejestrację karty SIM, należy potwierdzić swoje dane za pośrednictwem kuriera lub w dowolnym salonie operatora sieci Play (zgodnie z wybraną dostawą).

Do kiedy muszę zarejestrować numer po zakupie?

Wstępna rejestracja karty MOBILNY telegrosik odbywa się poprzez wypełnienie formularza zamówienia startera. Aby dokończyć rejestrację należy w ciągu 6 miesięcy od złożenia zamówienia potwierdzić swoje dane. Można to zrobić za pośrednictwem kuriera lub w dowolnym salonie operatora sieci Play, zgodnie z wyborem dostawy. 

W przypadku zamówienia karty za pośrednictwem Biura Obsługi Klienta, kartę otrzymasz listem poleconym. Od tego momentu masz 6 miesięcy na zarejestrowanie karty. Wstępny formularz rejestracji znajdziesz w zakładce Rejestracja karty. Aby dokończyć proces rejestracji karty, potwierdź swoje dane w dowolnym salonie Play.

Co jeśli nie zarejestruję karty lub nie potwierdzę swoich danych?

Niedokonanie rejestracji lub/i niepotwierdzenie swoich danych będzie skutkowało brakiem aktywacji karty SIM i tym samym brakiem możliwości korzystania z usług MOBILNY telegrosik.

Co to znaczy potwierdzić dane i jak mogę to zrobić?

Aby móc korzystać z usług sieci MOBILNY telegrosik należy potwierdzić swoją tożsamość. W przypadku dostawy startera kurierem, należy okazać dowód osobisty lub inny dokument potwierdzający tożsamość (zgodnie z wypełnionym formularzem zamówienia). W przypadku dostawy listem poleconym, należy udać się z dokumentem potwierdzającym tożsamość do dowolnego salonu sieci Play (lista salonów Play).

Jaki dokument muszę przedstawić w celu potwierdzenia danych?

a. osoba fizyczna powinna okazać dowód osobisty,
b. cudzoziemiec, który nie jest obywatelem państwa członkowskiego albo Konfederacji Szwajcarskiej paszport lub kartę pobytu,
c. abonent niebędący osobą fizyczną (firma) REGON, NIP lub KRS

Kiedy mój numer będzie aktywny?

Po zarejestrowaniu numeru włóż kartę SIM do swojego telefonu i skorzystaj z dowolnej usługi. Możesz wykonać połączenie lub wysłać wiadomość SMS/MMS. Od tego momentu numer będzie aktywny i będziesz mógł również odbierać połączenia, aktywować pakiet i korzystać z innych usług.

Starter stracił ważność - czy da się odzyskać numer?

Po utracie ważności karty SIM nie ma możliwości odzyskania numeru. Dlatego tak ważne jest systematyczne zasilanie konta.

Kradzież lub zgubienie karty SIM

W przypadku utraty karty SIM niezwłocznie napisz do nas prośbę o zablokowanie numeru: mailowo na adres mobilny@telegrosik.pl, poprzez formularz kontaktowy lub listownie na adres siedziby. Prośba powinna zawierać numer telefonu MOBILNY telegrosik oraz numer PIN/PUK przypisany do karty SIM lub 4 ostatnie cyfry numeru PESEL osoby, na którą jest zarejestrowany zagubiony numer.

Gdzie znajdę numer PIN lub PUK?

Kody PIN oraz PUK znajdują się na karcie, z której została wyłamana karta SIM. Jeżeli nie posiadasz już tej karty, zadzwoń do Biura Obsługi Klienta pod numer *223, 799 555 223 lub 22 113 11 11. Konsultant poda Ci te numery, po wcześniejszej weryfikacji Twoich danych osobowych.

Czy można zablokować połączenia z numerów zastrzeżonych?

Tak. Skontaktuj się z Biurem Obsługi Klienta, a my włączymy taką usługę. Możesz to również zrobić z poziomu ustawień telefonu.


Jeśli nie znalazłeś powyżej odpowiedzi na swoje pytanie napisz do nas na mobilny@telegrosik.pl, wypełnij formularz kontaktowy lub zadzwoń pod numer 799 555 223 lub 22 113 11 11. Nasi konsultanci są dostępni w dni robocze, w godzinach 8:00-16:00.