Cesja jest przeniesieniem praw i obowiązków wynikających z Umowy o świadczenie Usług Telekomunikacyjnych na inną osobę fizyczną (osoba prywatna) lub prawną (firma). 

Aby przekazać numer innej osobie:

 

  1. Napisz do mobilny@telegrosik, zadzwoń do BOK pod *223

    Podaj dane (imię, nazwisko, adres zamieszkania), na które wyślemy 3 egzemplarze Umowy przeniesienia praw i obowiązków wraz z załącznikami, w tym formularz Rejestracja Karty SIM/USIM dla nowego Użytkownika oraz Regulamin świadczenia usług, Regulamin sprzedaży Internetowej oraz Polityka Prywatności (możesz też samodzielnie pobrać i wydrukować te dokumenty z naszej strony).

    Napisz, w jaki sposób nowy Użytkownik chce otrzymać nową kartę SIM z Twoim numerem: 

    1. bezpłatnie listem poleconym, 
    2. lub kurierem (opłata zgodna z Cennikiem),
      (w razie braku informacji o sposobie wysyłki dostarczymy kartę SIM listem poleconym).
       
  2. Wypełnijcie i podpiszcie otrzymane dokumenty. 
     

    Przed podpisaniem dokumentów zapoznajcie się z Regulaminem świadczenia usług, Regulaminem sprzedaży internetowej oraz Polityką Prywatności

    Po podpisaniu dokumentów 1 egzemplarz Umowy wraz z załącznikami (w tym formularz rejestracji) odeślijcie do naszej siedziby:

    Mobilny telegrosik 

    Galena Sp. z o.o. 

    Ul. Skierniewiecka 34A/U01

     z dopiskiem CESJA

     

  3. Na adres nowego Użytkownika prześlemy kartę SIM z Twoim numerem

    Aby korzystać z usług MOBILNEGO telegrosika nowy Użytkownik musi potwierdzić przesłane wcześniej dane, zgodnie z wybraną dostawą:

    1. w dowolnym salonie Play lub w siedzibie telegrosika w Warszawie w przypadku dostawy listem poleconym - aktywujemy kartę w ciągu 24 h;
    2. lub okazać dokument tożsamości kurierowi - aktywujemy kartę po otrzymaniu dokumentów zwrotnych.

Umowa przeniesienia praw i obowiązków (wraz z Formularzem  Rejestracji Karty SIM/USIM dla nowego Użytkownika
Regulamin świadczenia usług
Regulamin sprzedaży Internetowej
Polityka Prywatności