Cesja jest przeniesieniem praw i obowiązków wynikających z Umowy o świadczenie Usług Telekomunikacyjnych na inną osobę fizyczną (osoba prywatna) lub prawną (firma).
Aby przekazać numer innej osobie:
Napisz do mobilny@telegrosik, zadzwoń do BOK pod *223
Podaj dane (imię, nazwisko, adres zamieszkania), na które wyślemy 3 egzemplarze Umowy przeniesienia praw i obowiązków wraz z załącznikami, w tym formularz Rejestracja Karty SIM/USIM dla nowego Użytkownika oraz Regulamin świadczenia usług, Regulamin sprzedaży Internetowej oraz Polityka Prywatności (możesz też samodzielnie pobrać i wydrukować te dokumenty z naszej strony).
Napisz, w jaki sposób nowy Użytkownik chce otrzymać nową kartę SIM z Twoim numerem:
- bezpłatnie listem poleconym,
- lub kurierem (opłata zgodna z Cennikiem),
(w razie braku informacji o sposobie wysyłki dostarczymy kartę SIM listem poleconym).
Wypełnijcie i podpiszcie otrzymane dokumenty.
Przed podpisaniem dokumentów zapoznajcie się z Regulaminem świadczenia usług, Regulaminem sprzedaży internetowej oraz Polityką Prywatności.
Po podpisaniu dokumentów 1 egzemplarz Umowy wraz z załącznikami (w tym formularz rejestracji) odeślijcie do naszej siedziby:
Mobilny telegrosik
Galena Sp. z o.o.
Ul. Skierniewiecka 34A/U01
z dopiskiem CESJA
Na adres nowego Użytkownika prześlemy kartę SIM z Twoim numerem.
Aby korzystać z usług MOBILNEGO telegrosika nowy Użytkownik musi potwierdzić przesłane wcześniej dane, zgodnie z wybraną dostawą:
- w dowolnym salonie Play lub w siedzibie telegrosika w Warszawie w przypadku dostawy listem poleconym - aktywujemy kartę w ciągu 24 h;
- lub okazać dokument tożsamości kurierowi - aktywujemy kartę po otrzymaniu dokumentów zwrotnych.
Umowa przeniesienia praw i obowiązków (wraz z Formularzem Rejestracji Karty SIM/USIM dla nowego Użytkownika
Regulamin świadczenia usług
Regulamin sprzedaży Internetowej
Polityka Prywatności