Dlaczego trzeba zarejestrować kartę?

Konieczność rejestracji karty SIM wynika z ustawy antyterrorystycznej z dnia 10 czerwca 2016 r. od dnia 25 lipca 2016 r. Wstępna rejestracja karty MOBILNY telegrosik odbywa się poprzez wypełnienie formularza zamówienia dostępnego w zakładce Kup starter. Aby dokończyć rejestrację karty SIM, należy potwierdzić swoje dane za pośrednictwem kuriera lub w dowolnym salonie operatora sieci Play (zgodnie z wybraną dostawą).

Co to znaczy potwierdzić dane i jak mogę to zrobić?

Aby móc korzystać z usług sieci MOBILNY telegrosik należy potwierdzić swoją tożsamość. W przypadku dostawy startera kurierem, należy okazać dowód osobisty lub inny dokument potwierdzający tożsamość (zgodnie z wypełnionym formularzem zamówienia). W przypadku dostawy listem poleconym, należy udać się z dokumentem potwierdzającym tożsamość do dowolnego salonu sieci Play (lista salonów).

Do kiedy muszę zarejestrować numer po zakupie?

Wstępna rejestracja karty MOBILNY telegrosik odbywa się poprzez wypełnienie formularza zamówienia startera. Aby dokończyć rejestrację należy w ciągu 6 miesięcy od złożenia zamówienia potwierdzić swoje dane. Możesz to zrobić za pośrednictwem kuriera lub w dowolnym salonie operatora sieci Play, zgodnie z wyborem dostawy startera (karty SIM/USIM).

W przypadku zamówienia karty za pośrednictwem Biura Obsługi Klienta, kartę otrzymasz listem poleconym. Od tego momentu masz 6 miesięcy na zarejestrowanie karty. Wstępny formularz rejestracji znajdziesz tutaj. Aby dokończyć proces rejestracji karty, potwierdź swoje dane w dowolnym salonie Play (lista salonów).

Jaki dokument muszę przedstawić w celu potwierdzenia danych?
  • osoba fizyczna powinna okazać dowód osobisty;

  • cudzoziemiec, który nie jest obywatelem państwa członkowskiego albo Konfederacji Szwajcarskiej paszport lub kartę pobytu;

  • abonent niebędący osobą fizyczną (firma) REGON, NIP lub KRS.

Kiedy mój numer będzie aktywny?

Po zarejestrowaniu numeru włóż kartę SIM do swojego telefonu i skorzystaj z dowolnej usługi. Możesz wykonać połączenie lub wysłać wiadomość SMS/MMS. Od tego momentu numer będzie aktywny i będziesz mógł również odbierać połączenia, aktywować pakiet czy korzystać z innych usług.

Co jeśli nie zarejestruję karty lub nie potwierdzę swoich danych?

Niedokonanie rejestracji lub/i niepotwierdzenie swoich danych będzie skutkowało brakiem aktywacji karty SIM/USIM i tym samym brakiem możliwości korzystania z usług MOBILNY telegrosik.

Posiadam starter IZZI na kartę, jak mogę go zarejestrować?

Wstępny formularz rejestracji znajdziesz tutaj. Aby dokończyć proces rejestracji, potwierdź swoje dane w dowolnym salonie Play (lista salonów).